توهم


فقط به خاطر تو بود

به هر کی وابسته شدم

از بس که باید نباشی

خسته شدم خسته شدم


گم که می شم تو آینه

شک می کنی به بودنم

درده تو داشتنه منه

تو هم" توهمت" منم!


عادت من همین شده

فک بکنم به تو زیاد

هر جا که از تو نامه هام

صدای خنده هات بیاد


هر جا که تو چشمای من

لبخنده تو گم می شه گم

هر جا که سوهان می خوره

دریا چه های شوره قم


فقط به خاطر تو بود

به هر کی وابسته شدم

از بس که باید نباشی

خسته شدم خسته شدم


گم که می شم تو آینه

شک می کنی به بودنم

درده تو داشتنه منه

تو هم" توهمت" منم!


من مات چشمای توام

هر جا به نور می رسم

تنها تو تاریکیه که

من به ظهور می رسم


راه می ره باز عکسای من

تو این روزا دور و برت

سرگیجه می گیری ولی

فکرم نیفتاد از سرت


فقط به خاطر تو بود

به هر کی وابسته شدم

از بس که باید نباشی

خسته شدم خسته شدم


گم که می شم تو آینه

شک می کنی به بودنم

درده تو داشتنه منه

تو هم" توهمت" منم!