تو عاشق بودنت خوبه

به عاشق بودنم وقتی ،دلم از شوق می لرزه
به اون بغضی که درگیره نگفتنهای ما به ماست
به اون لحظه که می فهمم  چقد بارونیه دنیات
 قسم که خوب می فهمم،تو عشقت صافه و 
پیداست

به قلب من که می مونه، همیشه پشت سر خالی
به اونکه خوب می دونم ، هنوزم دوستش داری
به هر چی که تو می شناسی، قسم که حالتو دیدم
یه حس مبهم و خوبه ، گرفتارم،گرفتاری 


پراز رنگ و  پراز شوری، تو عاشق بودنت خوبه
همه ش براق ناخنهات ، همه ش موهاتو می بافی
تو که خوبی، تو که کوکی، همه ش اواز می خونی
یه عطر تازه می پیچه همین که موتو می شکافی

کنار تو که می شینم، دوباره با خودم تنهام 
نه باور می کنم می ری، نه باور می کنم هستی
کلنجار من با من،نفس گیره که می دونم
چه دنیای بدی می شد، اگه تردید و می شکستی!

تو مثل بچه ها خوبی، دلت شاد خیالت تخت
تو باور می کنی یا نه، دلم می لرزه از شادیت
همینکه خواب می بینی،نفسهات تند تر می شه
گره وا می شه از موهات، پریشون می شه ازادیت

برو با اونکه می خوای باش، من این احساس و می فهمم 
حواست دیگه اینجا نیست، ولی هر بار می خندی
به من زل می زنی انگار، تمام فکرم و خوندی
حواسم جمع تر می شه، تو که  چشماتو می بندی

به عاشق بودنم وقتی ،دلم از شوق می لرزه
به اون بغضی که درگیره نگفتنهای ما به ماست
به اون لحظه که می فهمم  چقد بارونیه دنیات
 قسم که خوب می فهمم،تو عشقت صافه و 
پیداست

به قلب من که می مونه، همیشه پشت سر خالی
به اونکه خوب می دونم ، هنوزم دوستش داری
به هر چی که تو می شناسی، قسم که حالتو دیدم
یه حس مبهم و خوبه ، گرفتارم،گرفتاری 



 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد